HUR KAN VI HJÄLPA DIG?

Du når alltid Widex support med ett klick eller ett telefonsamtal.
Här hittar du en översikt över telefoner, tabletter etc. som våra tillbehör i Widex testas kompatibla med.
Hitta support, videoguider och FAQs för BEYOND™ hörapparatanvändare här.
Support, handledningar och vanliga frågor.
EVOKE-appen finns bara för EVOKE F2-modellen. 
Support, handledningar och vanliga frågor.
TONELINK-appen fungerar med alla EVOKE-modeller utom EVOKE CIC-M-modellen.  

4 STEG TILL BÄTTRE HÖRSEL

1. Besök din närmaste audionom

2. Berätta om din hörselnedsättning

3. Genomgå en snabb och smärtfri hörselundersökning

4. Välj dina nya hörapparater

ANMÄLAN TILL NYHETSBREV

Anmäl dig till Widex nyhetsbrev så får du tips, nyheter och ny information om hörselnedsättning och hörapparater.

ANMÄL DIG HÄR

Välj land/region

Boxadress i Sverige
AB Widex
Box 16015
200 25 Malmö

Besöksadress
Widex Nordic A/S
Nymöllevej 6
3540 Lynge
Danmark